Buat Prank Pegang Bini Orang, Netizen Bengang Dengan Budak TikTok Ini

0
9486

Tidak dinafikan ada yang sanggup melakukan apa sahaja untuk meraih populariti serta menjadi terkenal di media sosial dengan cara mudah.

Jadi tidak hairan jika ada yang melakukan perkara di luar batas tanpa mengambil kira sensitiviti serta risiko yang akan diterima kelak.

Baru-baru ini, tular video prank dilakukan oleh seorang prankster di aplikasi TikTok. Konten video tersebut dimana prankster tersebut menarik tangan wanita lain sesuka hati dipercayai isteri orang.

Tindakannya itu membuatkan suami kepada wanita berkenaan terkejut dan timbul kekecohan ketika itu sebelum prankster berkenaan dengan selambat meminta maaf.

Video itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang bengang dengan konten tersebut serta berhatap prank seperti itu dihentikan dan meminta supaya membuat konten yang berfaedah.

Tidak kurang juga, ada yang berharap prankster tersebut ‘kena’ dengan individu yang akan melawan balik ketika dia melakukan video prank seperti itu.

Dalam pada itu, ada yang mengatakan individu yang di prank itu juga merupakan pelakon dan sebenarnya netizen yang kena prank.